Як приручити тирана-начальника


Як приручити тирана-начальникаВаш начальник замучив вас нескінченними причіпками? Він досить часто підвищує на вас свій голос, дозволяє собі невтішно висловлюватися в вашу сторону і любить повторювати, що ви самі по собі нічого не варті, не вмієте робити, і як і раніше не звільнені, тільки завдяки «доброму й чуйному начальнічьему серцю»?

Що ж, вам дістався звичайний, рядовий тиран-начальник, з властивою подібним людям манерою «тиснути» і «притискати» всіма можливими способами своїх підлеглих.


Але чи знаєте ви про те, що існує досить проста, але особлива методика «прірученія »злого начальника? І діє така методика практично безвідмовно. Вам її доведеться виробити і застосовувати самостійно для того, щоб вас припинили третирувати на вашому робочому місці.

Розробила таку методику протистояння офісним тиранам американська письменниця і психолог Лінн Тейлор, яка вмить прославилася серед офісних працівників, випустивши для них книгу під назвою «Tame Your Terrible Office Tyrant» (TOT), дослівно це назва перекладається як «приручити офісного тирана». Але в його прихованої абревіатурі «TOT» міститься маленька хитрість. З одного боку це словосполучення з англійської означає, як «злий бос», з іншого - перекладається ще й як ... «малюк». Вся методика Тейлор полягає в тому, що вона закликає вас подивитися на свого боса, як на ... трирічної дитини. Справа в тому, що сама автор книги, мати двох дітей. І ось вона, та точки зору психології, і з точки зору материнства вгледів неймовірне подібність у поведінці недбайливих начальників і маленьких дітей. Тому дала в своїй книзі всім працівникам і підлеглим, страждаючим від нескінченних нападок своїх босів, кілька простих та дієвих порад.

Ось що написала автор у вступі до своєї книги: «Я звернула увагу на неймовірне подібність між дітьми і неприємними начальниками. Тому зовсім не дивно, що методи по зміні їх поганого характеру також представляються подібними ». Ось лише деякі крокові інструкції до того, як тепер вам пропонується чинити зі своїм начальником і як розглядати всі його вчинки та висловлювання в вашу сторону.

Заохочуйте свою дитину-начальника

Коли малюк трьох років від роду робить щось хороше, виконує прохання, то першим ділом його, зрозуміло, хвалять. Той же метод пропонується застосовувати і у відносинах з начальником, коли той робить якісь гідні похвали вчинки. Навіть якщо, на ваш погляд, хвалити його поки нема за що, в такому випадку примічали кожну дрібницю. Наприклад, скажіть: «Спасибі, що ви так точно дали мені рекомендації та вимоги з виконання цього доручення. Завдяки вашій зрозумілому роз'ясненню, я тепер докладу всіх зусиль, щоб добре виконати завдання ».

Вивчіть звички і бажання дитини-боса

Помічали, коли малюк хоче їсти, спати, грати, або чимось наляканий, він починає вести себе просто огидно, вимогливо? Причина такого дитячого поведінки якраз і провокує активізацію та втілення в дійсність його бажань - як правило, це сльози, плач, крик і так далі. Тобто кожна дитина по-своєму домагається від матері того, чого бажає. У таких ситуаціях батькам залишається або терпіти дитячі істерики, або навчитися управляти своїми малюками. Друге, зрозуміло, переважно.

А тепер придивимося до свого шефа. Визначте, в який час робочого дня і за яких обставин він буває найбільш активний, в яке доброзичливий, в яке суворий і вимогливий? Наприклад, якщо ви помітили, що після обіду він зазвичай перебуває в хорошому настрої, то вирішуйте свої справи з ним саме в цей час. І відкладіть рішення важливих питань до того моменту, поки він не сходить на ланч або поки секретарка не принесе йому в кабінет чашку кави.

Перетворіть відносини з дитиною-начальником в гру

Звичайно, самий дієвий і кращий спосіб змусити дитину зробити щось, з'їсти нелюбиму кашу або, приміром, зібрати свої іграшки - це перетворити все дійство в гру.

А тепер, пригадавши даний метод, застосуєте його до свого буркотливого босові. Наприклад, у той момент, коли ви щось у нього просите, пообіцяйте йому щось натомість. Припустимо, призначте чергова нарада-обговорення в його улюбленому найближчому кафе або ставте по ранках на його стіл чашку з напоєм, який він просто обожнює. Вже через кілька тижнів такої турботи він стане самим приємним і врівноваженим босом, які були у вас до цього! Ну, а після подібної «дресирування» можете сміливо озвучувати своє прохання, заради якої вся ця затія і починалася.

Між іншим ...

Соціальний французький журнал «Sleep» опублікував в минулому році важку статистику по тій ситуації, яка склалася між працівниками та їх керуючими у Франції. Виявилося, що 10 відсотків усіх опитаних офісних працівників постійно піддаються психологічним атакам з боку свого начальства. Скривджені, при цьому часто незаслужено, учасники дослідження заявили, що через подібних стресів на роботі їх стала мучити сильна безсоння і депресія. Також труднощі зі сном були і у тих, хто не був жертвою свого начальника, але був присутній при подібних «жорстких» подіях. Інший журнал, вже англійський «Journal of Professional Nursing» також підняв тему офісного пресингу, розмістивши на своїх сторінках доповідь, згідно якій майже 2/3 опитаних медсестер відкрито заявили, що вони часто терплять публічні образи, пресинг і знущання з боку свого начальства.